عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

دختر دو ساله من

با کلی تاخیر مامان امروز اومده وبلاگ رو برای دو سالگی آپ کنه... 

البته واقعا فرصت نمی شد وگرنه حتما دقیقا 7 آبان این کار رو می کردم دختر قشنگم   

اما روز تولد عسلی هیچ کسی نبود به غیر از  مامان و بابا و عسلی به خاطر همین یه کیک تولد کوچیک خریدیم که دخترم شاد باشه ... چون از صبح می گفت: کیک بخریم شمع روشن کنیم فوت کنیم دست بزنیم.. تبلد تبلد تبدلت مبارک بگییییم...

 

 

 

 

 

 

اما چند  رو بعد دوستای مامان با مامانی و خاله جون و زندایی و دینا اومدن خونمون و یه مهمونی گرفتیم 

از راست: دینا جون.. عسلی.. آرامش خوشگله... علیرضا شیطون بلا با اون ژست خوشگلش  

 

   

به ترتیب قد و به ترتیب سن... هر کدوم یک سال اختلاف سنشونه... ببینی چه دستی هم انداختن گردن هم