عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

شیرین زبون

بعد از مدتها اومدم که باز این همه تاخیر رو جبران کنم. 

عسل خانوم که کاملا دیگه حرف می زنه و جمله بندیش کامل شده و معنی حرفهایی که میزنه رو دقیقا میدونه خیلی شیرین زبون شده. 

از جمله حرفایی که می زنه و دل من براش غش میره اینه: 

دوست دارم، عااااااشقتم ، می میرم برات. 

این جمله رو یکی از مربیاش تومهد بهش گفته و عسلی یاد گرفته. تا یکی بهش میگه دوست دارم ، عسل جمله بالا رو کامل براش میگه. 

هر کسی هر چی براش خریده یادشه. مثلا خاله اش براش یه انگشتر خریده ، به هر کی می رسه میگه اینو خاله خریده. یا لباساش رو دقیقا می دونه کی براش خریده. مثلا میاد میگه اون لباسی که زن دایی برام خریده ، خوشگله رو می خوام. 

دیروز بهش میگفتم نی نیت رو بیار ( یه عروسک داره که خیلی دوستش داره وبهش میگه نی نی) 

میگه نی نی خوب نیست، میگم  یعنی چی خوب نیست؟ 

 می گه: بده 

بعد به نی نیش نگاه می کنه و میگه: مامان نی نی گریه کرد؟ 

میگم:اره ناراحت شد دیگه دوستش نداری 

فوری نی نی روبغل می کنه و هی بوسش می کنه و می گه دوست دارم. 

اینقدر این عروسک رو بغل کرده و بهش غذا داده و کنار خودش خوابونده خلاصه همه کاراش رو با نی نیش انجام میده. که عروسکه پاره شده و من هی می دوزمش. آخه از این عروسک پنبه ای هاست. 

رنگها رو خوب یاد گرفته و کلی هم شعر بلده 

یه توپ د ارم قلقلیه، آهوی دارم خوشگله، عروسک قشنگ من، اتل متل توتوله رو کامل بلده و می خونه. 

قصه بز بز قندی و خاله سوسکه رو هم کامل بلده. وقتی به اینجای قصه خاله سوسکه می رسم که : خاله سوسکه گفت: به من نگو خاله سوسکه ، بعد قصابه گفت: پس چی بگم؟ عسل قبل از من میگه بگو خاله گزی، کفش قیمزی، پوس پیازی، کجاااا میری... بعد که می رسیم به اینکه می رم به همدون شوهر کنم مش رمضون.. فوری میگه : منت بابا نکشم. دیگه چیزی نمیگه تا آخرش که میگه زن من می شی؟ نه نمی شم اگه بشم ، فوری با صدای بلند میگه :کشته می شم. 

روزایی که می برمش خونه مامانیش (مادر خودم) وروجک بر میگرده بهم میگه: شما نیا فقط من برم پیش مامانی. 

نقاشی کشیدنش هم خیلی پیشرفت کرده دیگه نقاشیاش معنی داره. بهش میگم یه دونه آدم بکش یه دایره کوچولو می کشه میگه این سرشه و دو تا طرف دایرهه.. دوتا خط خیلی بلندمی کشه میگه این دستاشه. پایینش هم دوتا خط بلند می کشه میگه اینم پاهاشه. یه نمونه از نقاشیش رو حتما میارم میذارم اینجا ببینید. 

تا می بینه باباش میخواد بره بیرون. همچین گردنش رو کج می کنه و مظلومانه بر میگرده به باباش میگه:بابا منو با خودت می بری؟ 

یه جوری میگه آدم دلش کباب می شه. 

دستشو می کشه به لباش ، میاد میگه مامان لبام خشک شده برام یوژ ( رژ) می زنی؟  

یه بار که خودش دستش رسیده بود به یکی از رژای من برای خودش زده بود دور تا دور لبش رو رژ مالیده بود خیلی قیافه اش خنده دار شده بود. 

من همیشه مثلا دعواش می کنم که دست به لوازم آرایش نزنه. باباشم اصلا موافق این کار نیست. اون موقع که قیافش رو دیدم اولش خواستم جدی باشم تا دیگه اینکارونکنه. اما هر کاری کردم نتونستم جلوی خندم رو بگیرم. زدم زیر خنده و اونم اولش سرشو انداخته بود پایین می دونست کار بد کرده و داشت از بالای چشمش نگام میکرد وقتی که خنده منو دید همچین یه لبخند پت و پهن زد با اون لبایی که دورش سرخ بود. 

اما باباش دیگه با جدیت باهاش برخورد کرد. از اون روز هر موقع بهم میگه برام رژ بزن می گم نه. میگه بابا دعوا میکنه؟ 

خلاصه یه شیطون بلایی شده ها...

نظرات 9 + ارسال نظر
ironibox.ir سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://web.ironibox.ir/

45.061728025150337.3950173066504
با سلام
[گل][گل][گل]
آغاز بکار مجدد سیستم هوشمند افزایش آمار ایرونی:

* سیستم افزایش آمار ایرونی باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شمارا در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بدهد

* شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید و در هر زمان آن را مدیریت کنید

* با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار به اول لیست منتقل میشود ( برای مثال اگر شما 1000 بازدید در روز دارید لینک شما 1000 مرتبه به اول لیست منتقل و به اضای هر بار نمایش لینک باکس در معرض دید حداقل 150 نفر قرار میگیرد )

* با افزایش تعداد نمایش لینک باکس توسط شما ستاره هدیه میگیرید ( 1 تا 5 ستاره )

*دارای امار واقعی و بدون سیستم اتوریفرش برای جلوگیری از امار غیرواقعی ، رتبه منفی گوگل و سنگین شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سایت در حال حاضر 2 است)

* کلیه لینک ها و محتویاتشان باید بر اساس قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.لینک های غیر اخلاقی و غیر اسلامی شناسایی و برای همیشه حذف می شوند.

قبل از ثبت لینک بخش اخبار سایت را بخوانید و به نکات توجه کنید

در صورتی هم که قبلآ ثبت لینک در سایت کرده اید فقط کافی است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدین لینکتون هوشمند فعال میشه...
با آروزی موفقیت روز افزون برای شما

مریسام چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

نازی دخملی

لیلا مامان فاطمه سادات دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://mylovemybaby.blogfa.com/

سلام مژگان جون...اگه پیش عسل بودم مخوردمش با این حرف زدنش...از طرف من ببوسش...عکسای فاطمه رو گذاشتم بیا و ببین

مونا مامان رادین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://hedye-nabe-khoda.blogfa.com/

سلام عروسک و ملوسک خاله
عزیز دلم میدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود ؟
به مامانیه نازنینت بگو عکس جدید از ملوسک وبلاگستان بذاره دیگه ..
روی ماه تو و مامانیه نازنینت رو میبوسم

پریا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ http://donyakochakman.persianblog.ir/

کجایی تو دختر چرا نه تو وب خودت نه تو وب عسل نمی نویسی؟

گروه ترمه شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://termehandcraft.blogfa.com

گروه ترمه فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای تزیینی و بافت آغاز نمود.
کلیه کارهای موجود در این وبلاگ کار دست بوده و در صورت سفارش به رنگ دلخواه شما تهیه میگردد.
تزیینات شامل انواع بافت ( شال و کلاه، تل های فانتزی، اشارپ، ساق و ...)
تم های تولد
گیفتهای زیبا برای جشنها
کارت پستال و ...
http://termehandcraft.blogfa.com/

آرزو سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://manoshoma133.blogfa.com

به نظر شما شبکه ماهواره ای من و تو با این همه کارمند و مجری و ابزار و امکانات و ... بودجه و پولش از کجا در میاد؟
شبکه من و تو هیچ خرجی که نداشته باشه فقط برا یه برنامه بفرمایید شامش هفته ای 1000پوند پول نقد به برنده مسابقه و نفری120پوند به هر شرکت کننده برای تهیه شام میده.
شما اگه اکثر شبکه های ماهواره ای رو ببینید، می بینید این شبکه ها حداقل تو هر یک ساعت 20 الی 30 دقیقه تبلیغات پخش می کنند و از این طریق بودجه برنامه هاشون رو تامین می کنند.
شبکه من و تو کلا 3-4 تا تبلیغات یا به قول معروف پیام بازرگانی داره که تو طول روز این تبلیغات رو هم رفته 10 بار پخش نمیشند بنابراین عمرا بشه که بودجه کلان این شبکه با این برنامه های پرهزینه از چهار تا تبلیغاتی که رو هم رفته ده بار پخش نمیشه تامین بشه درسته؟
راستی براتون سوال شده که چرا شبکه من و تو نه تنها از اعتراض های مردم انگلیس ( جنبش ضد سرمایه داری ) دفاع نکرده بلکه اسم این معترضین رو تو برنامه های مختلفش اغتشاش گر و یاغی هم گذاشته؟
تا حالا به برنامه اتاق خبر این شبکه و منابعی که اتاق خبر ازش خبرهاش رو انتخاب می کنه دقت کردین؟ همین امشب برین نگاه کنید منابعی که معمولا تو این برنامه ازش خبر نقل میشه کدوم منابع اند؟ آیا منابعی اند که صاحبان آنها خیر و صلاح ایران و مردم ایران رو می خواهند؟ برای جواب به این سوال من چند تا از منابعشون رو نام می برم بعد خودتون قضاوت کنید:
نشریۀ ساندی تایمز، نووستی، نشریۀ انگلیسی "سان"، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، واشنگتن پست، REUTERS ، AFP، AP و...
با این اوصاف وقتی میگن شبکه من و تو مثل بی بی سی بودجه اش رو از انگلیس می گیره دیگه با نگاهی عوامانه و خام نمی گید نه
یه پست در مورد همین گذاشتم برای اطلاعات بیشتر به من سر بزنید

یاسمین چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.b3tareh.blogfa.com

خوبی؟سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

ر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد