عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

۱۳

دخترم پنجمین دندونشو چهارشنبه هفته پیش یعنی 23 دی در آورد... 

چند روزی بود بی قرار و کم غذا شده بود و میدونستم داره دندون در میاره چون آب دهانش به مقدار فراوون سرازیر شده بود... 

یک هفته است که لب به شیر نمی زنه... نمی دونم چیکارش کنم .. خیلی عجیبه برام از شیشه شیرش بدش میاد ... همچین با دست پسش می زنه که انگار بدترین چیز دنیاست.. هر کاری هم می کنم با لیوان شیر بخوره ، بی فایده است نمی خوره... 

چیکار کنم... اصلا حاضر نیست مزه کنه ببینه اینی که دارم بهش می دم چیه... شده یه دغدغه بزرگ برام..اون الان نیاز داره که شیر بخوره.. البته گاهی تو غذاهاش می ریزم و بیسکویت هم اکثرا تو شیر می ریزم می خوره... اما خب نسبت به مقدار شیری که قبلا تو روز می خورد خیلی کمه... یه مرتبه و ناگهانی از شیر زده شد... یعنی یه روز صبح از خواب بیدار شد و دیگه شیر نخورد.. البته شیر خودمو می خوره اما خب کافی نیست براش... 

اما یه اتفاق  خوبی که افتاده اینه که خیلی خوب غذا می خوره از اون روز... هیچ غذایی رو پس نمیزنه خداروشکر و از این بابت خیلی خوبه...  اما شیر ... باید بخوره... 

چند روزه که یاد گرفته جورابشو پاش کنه... یه عکس می گیرم ازش وقتی مثلا جوراب پاش کرده.. فقط کش جورابشو می ندازه دور پنجه پاش... کلی ذوق می کنه از این کار... انگار یه کاری تازه کشف کرده باشه... کفشهاشم همینجوری پاش می کنه . نصفه... 

قربونش برم الهی..اینا نشانه های بزرگ شدن دخترمه... 

کلمه جوجو رو تازه یاد گرفته... به همه حیوونا و یا بچه های کوچیک می گه جوجو... وقتی می پرسم عسل... این چیه.. میگه جوجوئه... البته با کلی ناز کردن و ذوق کردن برای اون جوجو... 

تورو خداراهکار بهم بدید برای شیر خوردنش...

نظرات 8 + ارسال نظر
مریسام شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

من فدای این دخمل ناز.
حالا خدا رو شکر غذا میخوره.
شاید شیر خودت رو بهش ندی بازم شیر بخوره

مامان توتی و عسل شیرینش شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ http://anahit2008.blogfa.com/

خوشحالم که اومدی به خونه مجازیمون خانومی دخمل منم ۱۷ آبان دنیا اومده اینم یه وجه اشتراک دیگه

مونا مامان رادین یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ http://hedye-nabe-khoda.blogfa.com/

سلام عسل ملوس و خوشگل خاله
قربونت برم من چرا شیر نمیخوری ؟ مامانی فک کنم باید ببریش توی مغازه خودش یه لیوانی که دوست داره انتخاب کنه شاید به عشق لیوان شیر بخوره .
یا شیرطعم دار بهش بدی ببینی چه طعمی رو دوست داره بیشتر بخوره . به هر حال باید روشهای مختلف رو امتحان کنی ببینی کدوم جواب میده .
مژگان جون پست قبل رو که خوندم کلی ازدست دخملی خوشگل خندیدم. آخه قربونش برم با اون یه دختر دارم قار قار گفتنش :*

مامان سارا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://dokhtaramsara.blogfa.com

مبارکه
مواظ باش یه وقت قطره آهن دندوناشو سیاه نکنه

نازنین مامان راشا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://tameshki.persianblog.ir

سلام ممنون به ما سر زدی. دندون پنجم هم مبارک. والا در مورد شیر و غذا دل همه خونه!!! راشا که شیر خودمم با بازی می خوره!!! حتمن باید یه عروسکی چیزی دستم بگیرم تا بخوره!!

احسان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام مژگان خانوم
خوبین؟
من خیلی وقت بود سر نزده بودم
دلم برای چشمای ناز عسل تنگ شده بود
خیلی خیلی ناز تر شده
صورتشم با نمک تر شده
دندون در اوردنشم مبارک باشه
آرزوی قلبی من سلامتی خوشبختی و شادی شما وعسله

احسان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

راستی مژگان خانوم من دانشجوی دانشگاه آزاد گرمسارم
با دوستام داشتم بر میگشتیم تهران بنزین تموم می کنیم و ...

بقیشو ببینید میترکید از خنده

نقش اصلی کلیپ منم!

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://black-eyes69.persiangig.com/daneshjoyan%20garmsar.3gp

مونا مامان رادین چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

اینجا هم مینویسم که مطمئن باشم حتما خوندی :
نه عزیزم سانسور نکردم نظر مربوط به هر پست رو تو همون پست میذارم .
منتهی چون این پست پوشک رو قبلا نوشته بودم و امروز فقط آپش کردم نظر تو لحاظ نشده بود .
الان درستش کردم .
توضیحات مربوط به شیشه شیر و بقیه موارد هم تو پستای خودش که در آینده مینویسم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد