عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

عروسک ملوس

من عروسک ملوس مامانم هستم که 7 آبان 1387 به دنیا اومدم

9

دختر خوشگلم دو تا دندون بالا هم با فاصله خیلی کم از هم در آورد... الان 4 دندون داره البته دندونهای بالا تازه در اومدن کوتاهن... هر کاری می کنم نمی تونم از لحظه ای که دندوناش پیداست عکس بگیرم.. وروجکه دیگه فورا مچ آدمو می گیره... 

دوباره یه ریزه سرما خورده اما امروز یه مقداری حالش بهتر بود... جیگر مامان قربونت برم که همه این عادتات به مامانت رفته که وقتی مریض می شی فقط دلت میخواد بخوابی تا خوب بشی...  

جدیدا یه ذره لج باز شده و هر کاری که بهش می گم نکن عمدا و به شکل شدیدتری انجامش می ده.. نمی دونم چیکار کنم که تبدیل نشه به یه بچه لجباز...  

 

Photo Frames. Jewels 

 

۷ آبان 1388 - تولدت مبارک

  عزیز مامان یک سالگیت مبارک جیگرم...  یه ذره دیر شد اما ببخشید چون می خواستم چند تا از عکساتو بذارم ... عزیز دل مامان از خدا سلامتی و شادی و آرامشت رو می خوام همیشه... خودت خوب می دونی که از وقتی که به دنیا اومدی شدی هه دنیای مامان... قربونت بشم الهی امیدوارم سالهای سال شاهد موفقیت و شکوفایی و سربلندیت باشم و همینطور خوشبختیت... 

تو از همون روز اول دختر خوبی بودی و اصلا مامان رو اذیت نکردی.. می دونم این دختر صبور و آروم و شیرینم همینجوری باقی می مونه و همیشه باعث آرامش خاطر مامانشه... امیدوارم منم بتونم همین آرامش رو برای تو فراهم کنم... 

سال پیش هنوز تو حیرت بودم از وجود تو نازنینم که چه فرشته ای هستی و چقدر کوچولو.. آیا از عهده نگهداری ازت بر میام و می تونم این کوچولو که صد در صد نیاز به مراقبت داره رو درست بغل کنم که نکنه بلایی سرش بیاد... می تونم بزرگش کنم تا جون بگیره و یه مقداری حداقل بغل کردنش راحت بشه... روزای اول خیلی برای مامان و بابا سخت بود.. همش می ترسیدیم بغلت کنیم.. اما کم کم همه کار رو یاد گرفتیم و تونستیم راحت تر باهات ارتباط برقرار کنیم وازت مراقبت کنیم.. مامانی (مامان مامان) هم خیلی برات زحمت کشیده تو این یکسال دخترم.. اگر اون نبود شاید من نمی تونستم ازت خوب مراقبت کنم و نیازات رو برآورده کنم.. و حالا هم وقتایی که مامان سر کاره می مونی پیش مامانی و دختر خوبی هستی و اذیتش نمی کنی.. یادت باشه همیشه باید قدرش رو بدونی و بهش احترام بذاری دخترم...  

 

این عکس مال 10 آبان پارساله.. سه روزه بودی...   

 

   

ببین چه موشی بودی.. عزیزم...فرشته کوچولوی من... 

و اینم 10 آبان 1388 که یک ساله شدی 

 

 

 

 

 

امشب شب ما غرق گل و شادی و شوره 

 از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره 

 امشب خونمون پر از طنین دلنوازه 

 تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه 

  

 عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه  

زندگیم با بودنت درست مثل بهشته 

 تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک 

 عزیزم دوست دارم 

 تولدت مبارک   تولدت مبارک  تولدت مبارک 

 

 جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست  

جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست  

جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام 

 وقت شکر گزاریه به سوی درگاه خداست  

 

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه 

 زندگیم با بودنت درست مثل بهشته   

 

 تولدت مبارک   تولدت مبارک  تولدت مبارک  

 

 امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی 

 راستی که گل سرسبد محفل مایی 

 امشب رو لبا گلهای خنده واسه ی توست 

 آرزوی ما بخت بلند در طالع توست  

 

 عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه 

 زندگیم با بودنت درست مثل بهشته 

 تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک 

 عزیزم دوست دارم  

 

 تولدت مبارک   تولدت مبارک  تولدت مبارک

  

 

فعلا دو سه تا عکس روز تولد رو می ذارم تا بقیش برسه 

 

این کیک تولد 

 

 

 اینم مهمونای دخترم 

 

 

 

البته یک گزارش تصویری اساسی هم در راه ها.. منتظر باشید...